sobota 31. srpna 2013

Liebster Award

Krásný večer slečny.
Dlouho jsem nic nepřidala a to kvůli nedostatku času. Byla jsem v Kladně a tam jsem bohužel neměla ani přístup k internetu, takže jsem si musela vše nechat na poslední prázdninový víkend.
Jak si ho užíváte? Já měla jít dnes s přáteli na akci,která se koná u nás ve městě, ale mám nastydlé ledviny, tak nakonec dávám přednost filmovému večeru.
A o co se jedná v tomto článku ? Byla jsem nominována od milé bloggerky Poppy Willis  na Liebster Award, což mi přijde jako takový posuvný tag.
Má se nominovat dále 5ti slečnám, ale to udělám až zítra a dám to do jiného článku i s otázkami.

Otázky připravené pro mě 

1. Kdybys mohla mít schopnost, která by to byla?  - Asi teleportace.
2. Tvoje nejoblíbenější písnička? - Momentálně  'Flume - On the top'.
3. Kdo je tvá nejoblíbenější celebrita? - Channing Tatum.
4. Město nebo vesnice? - Město.

5. Máš ráda sporty? Jestli ano,jaké? - Ano mám. Plavání,tenis,volejbal,badminton,floorbal.
6. Pokud by sis měla vybrat město,ve kterém by jsi žila,které by to bylo? - Londýn.
7. Jaké boty se ti líbí? - Conversky,tenisky,baleríny,žabky,podpatky,boty na klínu,lity.
8. Co je tvůj největší sen? - Nedokážu si vybrat největší,je jich strašně moc.
9. 3 lidé,kterým můžeš věřit. - Mamča, přítel a nejlepší kamarádka.
10. Šaty nebo sukně ? - Jednoznačně šaty.


Zítra se můžete těšit na New in,pusu Nikky ☺


3 komentáře:

  1. Děkuji moc a není zač. Tvůj blog už sleduji delší dobou a máš krásné fotky a sama jsi krásná. :3

    OdpovědětVymazat
  2. Ooo <3 Na new-in se moc těšim a šaty taky miluju <3

    Zvu tě ke mně na giveaway

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář vám moc děkuji ♥