pondělí 2. září 2013

New in - cosmetic

Zdravím slečny. Jak jste přežili první den ve školách?
Já jsem to snad díkybohu přežila ve zdraví,zkouším se zabydlet na novém internátě s holkama a brzy můžete čekat nějaké fotky, popřípadě místo, ve kterém budu celý rok (možná celé tři?) přebývat.
Včera jsem se ubytovala a stěhovala jsem snad celý pokoj,prostě typická holka.
Proto jsem včera už nestihla dodělat článek,který jsem slíbila,  a proto ho přidávám dnes.
Oblečení jsem zatím nefotila, protože už nebyl čas,ale potřebovala jsem ještě nějakou kosmetiku na intr.


Konečně jsem si pořídila olej neboli sérum na poškozené vlasy. Koupila jsem ho hlavně kvůli konečkům,protože je nemám zrovna v nejlepším stavu a kromě toho úplně přenádherně voní po vanilce.  /Balea - 93,-/

Neodolala jsem jednomu z těchto nových gelů od Garnieru,už jen díky tomu,že měli v DMku cenový výhodný balíček a byla ke krému ještě přidělaná pleťová voda (viz.níže), takže jsem zaplatila jen za jeden produkt,což se mi zdá fajn.
Krém jsem si vybrala konkrétně oranžový 'Wake me up' a je to energizující gel na unavenou pleť. /Garnier - 99,-/

Tuhle odličovací pleťovou vodu jsem měla s tím gelem jen za 129,-.
Mám jí ráda a proto jsem neváhala. Je svěží,s výtažkem hroznů a krásně voní. 

Musela jsem si vybrat nějaký gel na holení a vybrala jsem od Baley na zkoušku tento s vůní Aloe Vera. Voní krásně a doufám,že se bude i dobře používat.

Další produkty by bylo asi zbytečné fotit,které jsou podstatné na hygienu, takže je to zatím vše ☺
Máte některý produkt z této ukázky? 

9 komentářů:

  1. Doufám, že bude recenze na to sérum od Baley. Z téhle řady totiž používám kondicionér a ten je božský, tak by mě zajímal tvůj názor na to sérum :))

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné věci, budu se těšit na recenze a na ten olejíček se chystám už pěkně dlouho :P

    OdpovědětVymazat
  3. To sérum od Baley by se mi hoodně hodilo, tak doufám, že napíšeš recenzi. :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Dobře,budu se snažit,abych co nejdřív udělala recenzi kočky ♥

    OdpovědětVymazat
  5. Ten Garnier jsem měla, ale růžovou řadu :)

    Lucy Enne

    OdpovědětVymazat
  6. I very like this cream Garnier Hydra Adapt ;) Is very good :)

    I follow you beautiful blog. I hope you will follow me back and I will wait for you in my blog www.gabusiek.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thank you very much Gabi :) I follow you back ! :3

      Vymazat
  7. Žádné z nich jsem ještě nevyzkoušela, ale já ani takové věci moc nepoužívala, ale určitě zkusím. Měla bych začít. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neboj,také jsem donedávna takové věci až tak nepoužívala,ale zkouším nové produkty a zatím nelituji :) určitě začni !

      Vymazat

Za každý komentář vám moc děkuji ♥