sobota 2. února 2013

What to Expect When You're Expecting *

Zdravím,jak se máte ? 
Dnes bych chtěla upozornit na malou recenzi filmu,i když třeba nezaujme kohokoliv.
Jde o film Jak porodit a nezbláznit se a je to další film mezi mými oblíbenými.
Jedná se o 5 těhotných žen,které se mezi sebou kromě dvou neznají a každá mají svůj příběh.
Kupodivu je každý jiný a každá prožívá jiné těhotenství se svým mužem.

V hlavních rolích žen byste se mohli těšit třeba na Cameron Diaz,Jennifer Lopez nebo Annu Kendrick.
Je to skvělá komedie,u které se pobavíte i v tom,co dělají muži a je dobré na to koukat třeba s kamarádkou. 
Pokud máte rády miminka a vše kolem toho,stojí za to se na film podívat :)


Mimo to znáte nějaké další dobré filmy,které jste v poslední době viděly ?
Pište prosím tipy do komentářů ♥

9 komentářů:

  1. furt jsem se ke shlédnutí tohohle filmu nedokopala :D ale mám ho na seznamu!

    OdpovědětVymazat
  2. Tenhle film jsem viděla tak před měsícem, je skvělý! :D A nevím, jaký film bych ti doporučila, ale hodně vloggerek si chválí Pitch Perfect! (česky se to jmenuje Ladíme), já jsem si to stáhla, ale ještě jsem se na to nedívala, tak jsem sama zvědavá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano,chtěla jsem si to stáhnout,ale na Uloz.to to není :/

      Vymazat
  3. Ahoj Písk :-)
    Jen chci říct,že je u nás kontrola členů,takže jestli chceš zůstat mezi námi,dej nám vědět do komentářů tady http://fotak-v-ruce.blog.cz/1302/kontrola-clenu-2#komentare

    OdpovědětVymazat
  4. Promiň :D Mělo tam být tvoje jméno takže tedy "Ahoj Nicky" :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Na tomto filmu jsem byla v kine, kdyz byl novinkou a moc se mi libil :) nejak nestiham sledovat posledni filmove hity, ale mymi stalicemi jsou: Pocatek, Friends with Benefits, Moulin Rouge, Definice lasky a Madagaskar s Nemem :) na tyto kreslene jsem ujetz.
    Inhotblog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Já jsem čekala od tohohle filmu víc, trochu zklamal :-(

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář vám moc děkuji ♥