pátek 7. prosince 2012

Weekend programme

Zdravím kočky.
Každý den si říkám,jak se to blíží. Ten den D.
Víte,i když mi nedělá problém seznámení s novými jinými lidmi,které jsem v životě neviděla,přesto mi dělá problém jet do jiného většího města a někam se dopravit.
Ne,že bych byla ''idiot'' na dopravení se ve velkém městě,ale jakmile se jedná o nějakou akci,je to hrůza.
Jedu sice na akci s mým milým bráškou,který je na všechno velký ''NUMBER ONE!'' ale i tak moje nervozita stoupá.
Jedu za pár hodin a teď si ještě říct,jak budu přes noc ubytovaná v hotelovém pokoji s neznámou osobou ,tak se mi svírají orgány v těle.
Nejsem na tyto věci dvakrát připravená,ale jako budoucí podnikatelce by se mi to mohlo hodit,že :D
Takže dnes Národní divadlo,zítra vyhlášení fotografické soutěže,ve které jsem obsadila první místo.
Setkat se se známým fotografem,to je pro mě pocta,ale nervózní jsem ještě víc.
Mějte se krásně a jak to dopadlo vám jistě po víkendu napíšu !

1 komentář:

  1. krásná fotka!:)

    PS: Moc ráda bych tě pozvala na svojí první giveaway :)

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář vám moc děkuji ♥