úterý 18. prosince 2012

Christmas presents



Zdravím po delší době. Chtěla jsem napsat o tom vyhlášení soutěže Face2art,ale nějak mě přešla chuť.
Místo toho jsem se rozhodla napsat článek na téma Vánoce,což už vidím všude u vás.
Ani u mě nebude chybět tento příspěvek,protože každý má asi nějaké to přání,i když ! 
Věřte mi nebo ne,opakovanou otázku ''Co si přeješ k Vánocům?'' už odmítám větou ''Nic''.
Čím jsem starší,tím více si uvědomuji,jak je pro mě důležitější mít zdraví,rodinu,lásku a ostatní věci,s čím si člověk nemusí dělat starosti,jaké náklady rodičům zase dítko nahromadilo pár věcmi.
Prostě nic nepotřebuji,důležité věci mi nechybí a to mi bohatě stačí.

A co je na obrázku ? Když už jsme tedy u přání,když jsem se zamyslela,napadlo mě pár maličkostí.
Maličkostmi to nazývám proto,protože tyto věci si většinou kupuji sama a jsou to věci ''klasické?''.

1. Diář - pro mě už opravdu potřebná věc díky škole a je to bezva věc. Hlavně,aby byl masivní :) 
2. Beranice (Ušanka) - Jó,tak konečně se mi zalíbila. A jelikož potřebuji novou hučku,mohla by mi sloužit. Tedy pokud by mi slušela,člověku musí padnout.
3. Dekorační krabice - Už si je chci pořídit delší dobu,proto jsem je sem zařadila.
4. Svetr - Nějaký by to chtělo,jsem blázen do mikin a tudíž nemám co pod šedý kabát.
5. Body - Tohle je nouzovka. Líbí se mi bodyčka,ale v obchodech se mi zdají drahé na kus ''hadříku''. Ale není nad roztomilost :) 
6. Knihy - To je u mě tradice. Každý rok jsem dostávala knihy a i když knihy půjčuji,není nad to mít i hezké obaly s příběhy doma. 

A co si přejete pod stromeček Vy ? ^.^


6 komentářů:

  1. já jsem letos nejskromnější, nepřeju si nic, ale ta ušanka je skvělá

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Kamčo,neboj se,já také,protože vím,že dnes už jsou důležitější věci než dárky,ale ušanku už nakonec mám a jsem úplně spokojená ! :)

      Vymazat
  2. Dekorační krabice jsou super věc, taky bych nějaké dala.. jen bych je neměla kam uložit :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Nelo,abych pravdu řekla,asi bych je také neměla kam dát,ale asi bych si na ně místo musela udělat :)

      Vymazat
  3. Ahoj Nickyno,
    jestli chceš,aby jsme tě opravdu přijaly,musíš splnit ještě jeden krok... Na e-mail Kaja166@email.cz mi pošli:
    • Čím fotíš (značka atd.)
    • Co nejraději fotíš ? (Lidi,přírodu atd.)
    • Tvojí fotku/profilovku
    • Tvojí ukázkovou fotku (uměleckou)
    • Na konci e-mailu se podepiš,ať vím o koho jde
    Díky moc a měj se hezky

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář vám moc děkuji ♥