středa 26. prosince 2012

Nicolete's diary

Zdravím v druhý sváteční den. 
Jak jste si užily Vánoce slečny ? Doufám,že jste měli pohodové svátky a jak jsem četla,tak i s dárky jste byly spokojeny.
Přiznám se,že i já jsem měla velkou radost a jsem ráda,že mám rodinou,jakou mám.
Řeknu vám,že jsem přecpaná vším možným až se za to stydím,ale co mě nechá chladnou je pocit,že nejsem rozhodně na Vánoce jediná.
Samozřejmě,že příští týden (zítra) to začnu pomalu,ale jistě zase dávat dolů,rozhodně to nenechám v tomhle stavu,abych zase vypadala jako bunda Mišelinka :3
Také Vám brzy představím novou Paris <3 Uhodnete,o co se jedná ? 
Co se týče nástupu do školy,tak jedeme rovnou na lyžák,tudíž mi držte prosím palce,jsem začátečník.
Kdo nelyžoval mě jistě chápe,jak to pro mě bude deprimující a ještě víc budu krutopřísně naprdlá,až se budu v nesnášející hromadě sněhu vrtat nahoru na chatu.
Poslední věc,kterou mám pro dnešek na srdci je ta,že bych si ráda v brzké době začala objednávat Ladybox. Už ani já neodolávám,postihly mě dobré recenze od vás a tak nějak bych to chtěla vyzkoušet.
Jaké máte názory na Ladybox ? Pište,budu jen ráda.
/Brácha je hrozně vtipný víte/ 

13 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Ano,Paris,ale není to parfém nebo něco takového :D :)

      Vymazat
  2. Užij si to na lyžáku:)
    Taky jsem na tom nikdy nestála a naštěstí se tomu vyhnu:DD

    OdpovědětVymazat
  3. Na lyžáku ti držím palce ;) Neboj to se naučíš,ono ti vlastně nic jiného nezbyde.Vždy když jedu s našima,tak se vztekám,ale na lyžáku mi tohlo neprocházelo :D Ale uží si to tam :)

    OdpovědětVymazat
  4. JSME rády,že se k nám přihlásila :-) Ale abychom tě přijaly tzv. na 100%,pošli mi na e-mail Kaja166@email.cz

    • Čím fotíš
    • Tvojí fotku (profilovku na náš web)
    • Co nejraději fotíš (lidi,přírodu atd.)
    • Tvojí ukázku (uměleckou)

    Díky moc Fotak-v-ruce ♥

    OdpovědětVymazat
  5. Moc hezká fotka! :)
    Já jsem také docela spokojená! ;)

    http://stormredhair.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. jé lyžák ty se máš :) užij si to tam :)

    OdpovědětVymazat
  7. Nad Lady Boxem jsem taky přemýšlela. Ale čím víc lidí ho má, tím spíš ho nechci :D To už je takový můj zvyk. Do teďka jsem neviděla třeba Stmívání, protože když nastal takový Boom, mě to odradilo :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No,asi do toho půjdu,chci vyzkoušet nové produkty :)
      Neviděla jsi Stmívání ? to je podle mě trochu škoda,je to krásná série filmů,ale na druhou stranu tě naprosto chápu,znám podobné lidi,kteří to tak mají :)

      Vymazat
    2. Třeba na Stmívání i někdy dojde :-)) Tak za 10 let, až nikdo nebude vědět, co to je :D Tak doufám, že pak uděláš případně recenzi na LB O:-) :)

      Vymazat
    3. Určitě budou recenze :) !

      Vymazat
  8. lovely pictures!! Wld love to c u drop by my blog and follow maybe :)
    www.fashionistaera.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  9. neboj, lyžák bude fajn! :)
    zvu tě k sobě na giveaway, kde můžeš vyhrát límeček značky Stefanel :))

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář vám moc děkuji ♥