pátek 28. prosince 2012

Nicoletes diary two

Zdravím.
Tak jak si užíváte volna ? Já vcelku dobře. Spím si do jedné hodiny odpoledne a den utíká dost rychle.
Včera jsem byla za čumákem a představil mě svým rodičům a sourozencům. Měli jste mě vidět :D 
Dnes jsem se po dlouhé době viděla s mou kamarádkou K. a kávové odpoledne jsme si užily.
Chtěla bych se vás na něco zeptat. Co byste na mém blogu uvítali ? 
Vím,že hlavním účelem blogu jsou hlavně fotky,pro které blog vznikl,ale co dalšího by vás přimělo blog navštěvovat ? Byla bych určitě ráda za jakékoliv návrhy,nápady a přání a ještě radši bych je splnila.
Už teď vím,že zřejmě budu psát i recenze na různé kosmetické produkty a dále nevím,co byste rády,tak pište !

4 komentáře:

  1. Pěkné fotky ;)
    Jůj doufám, že jsi se rodičům líbila.
    No tak třeba by jsi mohla točit videa ;)

    OdpovědětVymazat
  2. kouzelné fotky ;)) ta první by se hodila někam do reklamy ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Pretty pretty photos! Love it!


    Emm
    SPIN DIZZY FALL
    Visit me at http://spindizzyfall.blogspot.com.au/

    OdpovědětVymazat
  4. tá prvá fotka je topka! :) nádhera

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář vám moc děkuji ♥