středa 9. dubna 2014

About free days

Ahoj kočky ♥ Doufám, že se máte dobře, i když aprílové počasí máme opravdu v plné kráse znázorněné. Nikdy totiž nevím, kdy si mám vzít radši deštník s sebou do školy a kdy ne, protože prší každou chvílí a najednou vysvitne slunce. I přesto jsem ráda, že je světlo, nechodím domů za tmy, ráno vstávám za východu slunce, zkrátka je to parádní :)

Před víkendem máme s eS tradici, že chodíme někam ve městě na kávu nebo něco dobrého a ani minulý týden nebyl výjimkou. Začalo nám totiž zase testové období, píšeme všemožné čtvrtletní práce, takže je se co učit, tudíž se omlouvám, pokud tu pár dní navíc než obden bude stát řeč. I tak mám připravené články a je jich dost, tak se máte na co těšit.






Krásný večer a mějte se krásně dámy,

NIKKY SORBONE ♥

24 komentářů:

  1. Pěkné fotky :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Máš tak krásné fotky ! :)
    http://katerinazuzanakova.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Jo a Nicky, zruš si opisování kódů při přidávání komentářů. Najdeš to v nastavení, je to takový zdlouhavý tady potom! :D ...Já než to správně opíšu, chápeš! :-DDD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Relax je nejlepší! :) Už to je zařízené, děkuji za upozornění, už jsem to měla zrušené dávno,muselo mi to tam někdy naskočit znovu o.O :D
      Teď už nemusíš opisovat :-* :D

      Vymazat
  4. Moc pěkné fotky, takové pozitivní :-)) !

    OdpovědětVymazat
  5. Tohle testové období je na nic, i tak se učím stejně jak normálně (=neučím :D), akorát mám blbé známky. :D To chození na kávu ti děsně závidím, já nikde nebyla už strašně dlouho :D.). A nejvíc se mi líbí 1. fotka, ani nevím, čím to je. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také to potom řeším touto metodou, ale co už :D Já si musela odpočinout, i když bych měla občas dělat něco jiného než zajít na kávu, ale tak :)
      Děkuji moc :)

      Vymazat
  6. Ve škole to je teď doslova ,,příšerné''. Drtím se na písemky každý den a už toho mám opravdu plné zuby. Ke všemu mám před sebou přijímačky na střední z kterých jsem pěkně nerozní. :/
    Máš úžasné fotky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U mě je to to samé, nestíhám se učit, ale každá to musíme zvládnout :)
      Tak to ti přeji hodně štěstí, určitě je zvládneš! A děkuji :)

      Vymazat
  7. Jee, když vidím tu zahrádku tak už se těším, až si na nějakou sednu i já. To je jedna z věcí, které miluji na teplém počasí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, zahrádky za sluníčka jsou ty nejlepší oddychovky. Teplé počasí je zkrátka super :)

      Vymazat
  8. to počasí je vážně jak na kyvadle, ale jsem za to mnohem radši, než kdyby zase měla být zima.. alespoň někdy svítí a z toho mám největší radost! jinak máš krásné brýle a moc ti to sluší :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano, ale také jsem ráda za jarní počasí, než aby nám tu sněžilo :) Tohle je konkrétně má kamarádka, kterou jsem fotila, ale ona moc děkuje :)

      Vymazat
  9. Ten hrneček s polibkem je dokonalý!
    Moc pěkné fotky:)

    OdpovědětVymazat
  10. Občas je život pořádně náročný a právě v takových chvílích je třeba si umět odpočinout a dopřát si kousek pohody :))

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář vám moc děkuji ♥