pátek 28. června 2013

New in

Zdravím v první prázdninový den ☺
Jak si užíváte volna ? Já upřímně ani nemůžu uvěřit,jak ten rok utekl a co všechno se do něj vešlo. A i když náš konec byl trochu smutnější, tak nevěším hlavu. Vše zlé nakonec přinese dobro. 
Jelikož jsem musela dnes na brigádu v obchodě,pořídila jsem pár nových věcí,co jsem potřebovala.

šortky,protože mi jsou mé černé velké - tílečko na dovolenou - kalhoty kvůli ostatním roztrhaným
tričko za 60 kaček neber to - náušnic pro sběratelku není nikdy dost - plavecké šortky jsem nutně potřebovala






/Tričko ''California Beach'' - Gate/Tričko ''Show me the reality'' - Gate/
/Leopardí šortky - Terranova/Leopardí kalhoty - Terranova/
/Plavecké fialové šortky - Gate/Náušnice - Gate/
________________________
Nakonec jsem také nadšená z průhledného vysněného deštníku ☺

Užívejte si prázdniny ! eN.      


10 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Děkuju moc !:) snad někdy ukážu šortky i na sobě :)

      Vymazat
  2. tie náušnice sú úžasné :) tiež by som bola rada keby si spravila nejaký outfit)
    BeeKey

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkují :) Dobře,nějaký v bližší době spáchám.

      Vymazat
  3. Máme úplně stejný vkus :-)) krásné věci, opravdu :O
    a průhledný deštník jsem si nedávno také pořídila :-)

    MiA ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem moc ráda :) Děkujii. Je nejlepší !

      Vymazat
  4. Máš totálně krásný blog! Fakt nádhera! :O

    OdpovědětVymazat
  5. Nedávno jsem byla v Gatu a koupila jsem si tričko taky za 60 kaček. To jsem tam nemohla nechat!! A to tílko! To je nádhera! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak,teď tam mají opravdu úžasné ceny tak nějak za vše :)

      Vymazat

Za každý komentář vám moc děkuji ♥