úterý 27. listopadu 2012

Our roomate

Zdravím kočky. 
Dnes jsem se rozhodla přidat fotočlánek s popisem našeho pokoje na intru :)
Mělo to být formou videa,ale jelikož díky nedostatku času nestíhám,tak zatím musím přispět fotkami.

Náš pokoj je,jak jste mohli z předchozích článků poznat pro dva lidi a to všude v budově.
Pro mě je to naprosto ideální. Pokoje typu pro tři osoby nemám ráda.
Ještě k tomu jsem se na začátku roku našla s perfektní spolužačkou,takže mi intr nedělá problém.
A teď k pokoji jako takovému :


V levém rohu můžete vidět kus vchodních dveří a za nimi nám visí docela velká nástěnka.


Vedle nástěnky začíná velká šedá skříň,která se mi šíleně líbí. Je celkem prostorná a i uvnitř je pěkná.
Vnitřek vyfotím nebo natočím časem až budu mít více uklizeno :D 
Samozřejmě je rozdělená na dvě poloviny,já konkrétně mám stranu u okna a stůl s květinami na něm.


Jedna postel,která je u okna. Pokud byste se chtěli ptát - postele jsou víc než pohodlné.
Mám čím dál častěji problémy kopat se ráno z peřin.


Druhá postel,můžete vidět nalevo další skříň,která když se otevře,tak z ní vypadne tuna kosmetiky a jídla dohromady ;D 

Nad postelí jsou poličky,z kterých jsem byla nadšená.

Výhody a zajímavosti 
   nový moderní nábytek
  • prostorný pokoj
  • nové bílé žaluzie a mohou být balonové závěsy
  • plastová bílá okna
  • peřiny se dávají každý den do vnitřku postele
  • útulnost
   Nevýhody 
  • není koberec (pro někoho nemusí být nevýhoda) 
  • občasná zima,jelikož je teplota topení nastavená na počítači 

Pravidla a zajímavosti celého internátu
• 7 pater (většina pater jsou kluci :D)
• Kuchyně (možnost příprav vaření,pečení),klubovny,cvičebny
• Čajovna,počítačová klubovna,posilovna,kadeřnický a kosmetický salonek
 • Každý měsíc besedy, výukové přednášky,soutěže a sbírky

Bylo by toho více,pokud byste se chtěli zeptat,máte plný prostor v komentářích nebo na Ask.fm
Zajímá vás něco ať už je to na intr,pokoj nebo konkrétně pocity z internátu ? :)
Mějte se krásně kočky ! ^^ 

10 komentářů:

  1. Ahoj ! Já jsem také uvažovala o internátu, nebo spíše nevím...To je jedno :-D Jen se chci zeptat, v jakém mstě to studuješ ? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj,to ti můžu zaručit,že internát můžeš zkusit ! Alespoň,když máš dobrou spolubydlící,kolektiv tak je to na intru bomba :) Já studuji v Hradci Králové :)

      Vymazat
    2. Ve dvou je to paráda :-) Máte i vlastní koupelny, nebo s těma je to jak ? :-)

      Vymazat
    3. Jojo,to jsem tam chtěla připsat,máme i vlastní koupelny,ty jsou v chodbičce,kde jsou také dveře do dalšího pokoje,kde jsou dvě spolužačky,které mají zase své vlastní :) funguje to na principu malého bytečku ;)

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Ne já,moje kamarádka a za ní děkuji :D :)

      Vymazat
  3. mne by koberec nechybal:) aspon menej prachu :) velmi pekna izba!
    Inak pozyvam ta na predvianocnu Ziaja giveaway! Tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2012/11/ziaja-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No,nám díky tomu,že by se muselo luxovat taky nechybí :)

      Vymazat
  4. Chtěla jsem se zeptat,kde jsou takhle nádherné intry?To u nás je to o 100% horší :/

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář vám moc děkuji ♥