čtvrtek 1. listopadu 2012

1.11.2012 - Questions ?


Zdravím,jak se máte slečny ?
Já bych své poslední dny popsala celkem takovými dny,které se mají jako na houpačce.
Nevím,jestli je to podzimem,protože mnoho lidí je v depresivním počasí náladových,ale já ty nálady opravdu mám.
Neříkám,že se mám špatně,některé dny jsou tak pohodové,že si intr zamilovávám pořád víc a víc,věříte mi to ?
Tento víkend zase zůstáváme tady,takže máme víkendový program a na ten se těším.
Konečně jsem si založila kartu do vědecké knihovny,takže si můžu konečně půjčit knihy,na které už se nějakou dobu chystám :)
Přemýšlela jsem,že ten blog bude asi jen s mými fotkami,jelikož nemám na mnoho věcí čas,ale pokud byste chtěli a zajímalo by vás něco na téma našich pokojů nebo co se týče intru,mohla bych vytvořit video nebo formou fotočlánku.
Můžete se vyjádřit do komentářů,budu jen ráda :)
A já pokračuji v našich hodinách v tomto šedivém dni ve škole.




Pokud byste se chtěli na něco zeptat,ať už osobní otázky nebo ohledně focení,čehokoliv,napište sem
Mějte se krásně kočky :) N. 

4 komentáře:

  1. 1. a 3. fotka top :). Jinak video z intru by bylo super, můžeš natočit i spolubydlící. Ráda bych zase viděla svojí nejlepší kamarádku. Proč ne formou videa :D.

    OdpovědětVymazat
  2. Ty fotky jsou opravdu moc povedené a moc se mi líbí... A na těch dolních ti to sluší :) .. chválím ! :)

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář vám moc děkuji ♥