sobota 29. března 2014

50 random facts about me

Zdravím slečny ♥ 

Rozhodla jsem se vás zahltit docela vychytávkovým článkem, co se týče náhodných a možná i celkem divných faktů o mně. Doufám, že nebudu jediná divná a najdu mezi sebou i někoho, kdo má nějaké podobné zvyky, problémy, rysy nebo prostě jen stejné názory. Jdeme na to.


1. Každý už může vědět, že se jmenuji Nikol a doslova nesnáším, když mě někdo oslovuje ''Nikolo''
2. Studuji na podnikatelské škole, ve které mě vlastně hlavní obor nebaví a chci dělat něco jiného
3. Narodila jsem se v zimě, ale zimu nesnáším, užívám si naplno jaro a léto
4. Jsem totální antitalent na sporty a člověk by mě neměl nikam brát
5. Jediné, co mi opravdu jde je plavání, badminton a možná tenis
6. Měla jsem zatím dohromady 3 brigády - distribuci karet, občerstvení na festivalech a pomoc v kuchyni v mexické restauraci
7. Jsem dost dobrá v anglickém jazyce, ale nikdo to nepozná, protože před lidmi nemluvím, heh
8. Nosím svůj pohodlný styl a raději chodím pohodlně než abych přišla o zuby
9. Vedu si diář se vším ohledně akcí a školy, ale vše si zapisuji až po akcích, takže ho vlastně nepotřebuji a mám vše v hlavě 
10. Zásadně nedělám domácí úkoly a dělám je většinou ve škole na poslední chvíli
11. Jsem rozmazlená v jídle a nejím spoustu věcí - nákypy, ovesné kaše, brokolici, špenát, smažený květák, vařenou zeleninu a ani mleté maso
12. Nejraději nakupuji sama nebo se mnou musí být člověk, který má trpělivost chodit celé odpoledne po centru, jen tak totiž nic do koše nehodím a vybírám pečlivě
13. V něčem musím mít trvalý systém, naopak jsem v něčem naprosto neschopná a nikdy to neudělám
14. Nereaguji hned na budík, usnu znovu, probudím se a vstanu přesně za půl hodiny
15. Jsem noční sova, chodím spát ve 3 ráno a vstávám ve 2 nebo ve 3 hodiny odpoledne
16. Jsem náladová. Hodně .. 
17. Nejsem sportovní člověk, baví mě hlavně zpěv, focení, blogování, tanec, čtení a kreslení
18. Odmalička jsem vyzkoušela dost kroužků - 9 let pěvecký sbor, 2 roky mažoretky, 3-4 roky roztleskávačky a street dance, balet, keramika, výtvarný kroužek a přírodovědný
19. Bojím se nemocí, smrti, tmy a také budoucnosti 
20. Strašně ráda pozoruji lidi, jak se tváří (nejsem uchyl), někdy naopak vypnu a absolutně nevnímám okolí

♥ ♥ ♥ ♥

21. Jsem závislá na sluchátkách a hudbě v uších, musím poslouchat všude a ostatní to hrozně štve
22. Nesbírám náušnice, ale mám jich asi přes stovku 
23. Od deseti let už nosím dioptrie a čočky zřejmě nosit nebudu
24. Mám fotografickou paměť a vše, co píšu do testů vidím před sebou v sešitě
25. Nikdy bych nevydržela bez domácího mazlíčka, potřebuji alespoň jedno zvíře v domě 
26. Zbožňuji psy a jednou budu mít v domě celou smečku <3
27. Mám více kamarádů než kamarádek
28. Miluji italskou kuchyni a mohla bych se ujíst špaget na jakýkoli způsob 
29. Mám jeden řetízek s mým symbolem a nemůžu nikam jít, aniž bych ho sundala, protože by se něco stalo
30. Miluji čaje, mám jich doma strašné množství, ale nikdy je nedopiju, tím pádem je zbytečně vařím
31. Opravdu pozdě odpovídám na smsky a tímto se všem přátelům omlouvám
32. Nesnáším změny ze dne na den, to mě dokáže nejvíce vytočit 
33. Odmalička jsem neodvážná a ze všeho mám strach. Nepůjdu sama po tmě domů, nemůžu koukat a dýchat pod vodou, nemůžu lézt na rozhledny ani nic podobného
34. Nesnesu zamykání, když jsem doma sama a nemůžu být doma sama, jinak blázním
35. Mám super společnou věc s mým bráchou - nikdy nestíháme. Občas si snad dáváme závody, kdo nejpomaleji vyjde z bytu, když se někam spěchá a samozřejmě prohraje, protože se pro něco vracím
36. Když jdu někde sama, myslím si, že mě někdo sleduje nebo že mi chce někdo něco udělat
37. Mám prohnuté nohy v kolenou dozadu jako když jsou zlomené, není to pěkné
38. Odmalička jsem blázen do aut, mám vysněné auto, znám všechny značky a měla jsem dokonce jezdit autocross jako můj bratr po něm
39. Nechtějte vědět moji přezdívku. Říkal mi tak kamarádky přítel, teď mi tak říká celá třída i třídní učitel
40. Jsem detailistka, pamatuji si každé výročí, datum, vzpomínky a vše schovávám
41. Miluji fialovou barvu, vlastním vše do fialové barvy a miluji fialové dárky
42. Jsem samotářka, alespoň část dne potřebuji být sama, jinak jsem nervózní
43. Byla jsem na castingu Hlasu Československa a byla to dost velká zkušenost do života
44. Sleduji hokej, každý rok se těším na mistrovství, moje slabost je Sidney Crosby a Ondřej Pavelec
45. Nekouřím a piju jen příležitostně na akci
46. Jednou chci mít svůj ateliér
47. Když něco nechci dělat nebo zkusit, NIKDO mě k tomu prostě nedonutí
48. V něčem si vůbec nevěřím, v něčem mám naopak velkou hrdost a nenechám se odbýt
49. Za svůj život jsem se stěhovala 12x
50. Jsem stydlivá, neumím moc mluvit s cizími lidmi, ale se svými blízkými nezavřu pusu 

Jsem zvědavá, jestli máte některá z vás něco stejného a budu se těšit na Vaše reakce !
Užívejte sluníčka ☼ 

NIKKY SORBONE ♥

5 komentářů:

  1. Hodně věcí máme podobných, ale stěhovat se 12x? :O Já se stěhovala jen jednou a to jsem byla malička. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná fotka na začátku článku :)
    Tyhle tagy mě neskutečně baví! A koukám že máme i něco společného :)
    Třeba 4, 8, 9, 11, 13, 16, 18, 20, 23, 25, 28, 40, 42, 45, 46, 48...
    Nejsme sestry? :D

    OdpovědětVymazat
  3. Zábavný článek, taky jsem se ne jen jednou stěhovala, ale 12-krát, tak to na tebe nemám.

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Veľa vecí máme spoločných :):) hlavne v tej trinástke :D

    http://lovelybeautybook.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  5. to s tím jídlem mám úplně stejně, i 32.42.50. sedí i na mě, třeba u 33. taky nedokážu mít pod vodou otevřené oči a nezacpaný nos, taky nesnáším zimu a sportu se snažím co nejvíc vyhýbat, protože mi nic nejde :D

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář vám moc děkuji ♥